فرم حواله ساتنا

فرم حواله پایا و ساتنا و پل

نسخه 24.10 جدید منتشر شد

تغییرات نسخه جدید:

  • اصلاح عدم نمایش صفرهای ابتدای کدهای ملی کمتر از 10 رقم
  • بستن مبلغ به عدد و حروف با یک ممیز و خط صاف
  • در نسخه جدید نیازی به نصب فایل اضافه نیست و فقط کافی ست فایل را در اکسل باز کرده و استفاده کنید.
  • نمایش تلفن همراه و ثابت با صفر اول و به صورت تقسیم شده

در صورت خرید نسخه قبلی، با ارسال آن به ایمیل پشتیبانی و با همان ایمیلی که خرید انجام داده اید، این نسخه جدید را به صورت رایگان دریافت کنید.

بسیاری از ادارات و سازمان ها در بخش حسابداری نیاز به ارسال فرم حواله ساتنا  یا همان فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی، جهت واریز به حساب کارمندان و یا اشخاص دارند. به صورت عادی این فرم ها دستی نوشته می شوند و یا در فرمت Word تایپ می شوند.

برای راحتی کار و همچنین ثبت اطلاعات این حواله ها، این فرم (که طبق فرم اصلی صادره از بانک مورد نظر طراحی شده) را برای شما آماده کرده ایم.

این فرم در برنامه اکسل باز می شود لذا نیاز به نصب هیچ برنامه اضافی نخواهی داشت و شما بعد از وارد کردن اطلاعت ثابت سازمانی می توانید در ردیف های مختلف اطلاعات حواله خود را تایپ کرده و سپس اقدام به چاپ تک تک آنها بنمائید. در ضمن این اطلاعات را می توان ذخیره کرد تا در صورت نیاز، مجدداً اقدام به چاپ آن ها کنید.
این فرم جهت حواله اشخاص حقوقی و حقیقی طراحی شده.
در صورت نیاز به تغییرات و یا دیگر فرم ها از راه های ارتباطی فروشگاه با در ارتباط باشید.

 
 

 

 

فرم های طراحی شده در اینجا همگی طبق نمونه اصلی بانک ها ، بازطراحی شده اند و اسکن شده نمی باشند. یعنی در صورت نیاز، شما به راحتی می توانید آن ها را با بالاترین کیفیت و تمام رنگی روی کاغذ نیز چاپ کنید.

همچنین جهت تنظیم محل چاپ بدون زمینه فرم، قسمت های وارد شده را می توانید جابجا کنید تا در صورتی که تنظیمات چاپگر شما با فرم منطبق نبود، مشکلی در چاپ پیش نیاید و یک خروجی کامل و بی نقص خواهید داشت.

با وارد کردن مبلغ حواله به عدد، مبلغ به حروف آن به صورت خودکار در محل مربوطه مشخص می شود. و نیازی به تایپ آن نیست.

این فرم بازطراحی شده و اسکن شده نمی باشد. در نتیجه دارای کیفیت بالا جهت چاپ است.

رمز فایل

sfproducts.ir

در فایلی که دانلود خواهید کرد فرم  مربوط به همان بانک قرار داده شده.

هنگام خرید به اسم بانک مورد نظر خود دقت فرمائید.

نمونه فرم های خروجی هر بانک در تصاویر زیر مشخص شده است.

  1. بانک ملی
  2. بانک تجارت
  3. صادرات
  4. بانک رفاه
  5. بانک اقتصاد نوین-قدیم
  6. بانک اقتصاد نوین-جدید
  7. بانک سامان
  8. بانک پاسارگاد
  9. پست بانک
  10. بانک پارسیان
  11. بانک ملت
  12. بانک قرض الحسنه مهر ایران-جدید
  13. بانک قرض الحسنه مهر ایران- قدیم
  14.  بانک سپه از محل چک
  15. بانک سپه
  16. بانک آینده
  17. بانک سینا- جدید
  18. بانک سینا- قدیم
  19. بانک توسعه تعاون
  20. بانک دی
  21. بانک شهر
  22. بانک کارآفرین
  23. بانک صنعت و معدن

لیست در حال تکمیل است.

همچنین فونت های مورد استفاده در فرم و علاوه بر آن فایل نصبی تبدیل اعداد فارسی به حروف را نیز به صورت ضمیمه در فایل دانلودی قرار داده ایم که با خیال راحت بتوانید فرم را آماده و چاپ نمائید.

نمونه فرم ها را در تصاویر زیر می بینید.

در صورتی که فرم مورد نظر شما در این لیست قرار نداشت، نمونه آن را اسکن کرده و به ایمیل فروشگاه ارسال نمائید تا در اسرع وقت آماده و در همین صفحه بارگزاری شود.

اگر قبلا این فایل را خریداری کرده اید، با ارسال مشخصات خرید خود به پشتیبانی، فایل های ارتقا یافته خود را به صورت رایگان دریافت نمائید.

جهت سفارش هرگونه فرم های اداری و سازمانی نیز از طریق  ایمیل سازنده در فایل و یا از صفحه ارتباط با ما در تماس باشید.

آموزش و معرفی کار با برنامه

فیلم مربوط به نسخه قبلی است و در نسخه جدید نیازی به نصب افزونه ندارید
لطفاً قبل از خرید به تصویر فرم بانک مورد نظر دقت کنید

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک ملی

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک تجارت

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک صادرات

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک رفاه کارگران

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک اقتصاد نوین - قدیم

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک اقتصاد نوین - جدید

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک سامان

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک پاسارگاد

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
پست بانک

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک پارسیان

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک ملت

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک قرض الحسنه مهر ایران-جدید

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک قرض الحسنه مهر ایران- قدیم

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک سپه از محل چک

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک سپه

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک آینده

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک سینا - قدیم

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک سینا- جدید

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک توسعه تعاون

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک دی

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک شهر

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک کارآفرین

فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی
بانک صنعت و معدن

تصاویری از محیط برنامه

این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پس از پرداخت نهایی لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

خرید و دانلود فرم دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی: همه بانک های فوق با 45 درصد تخفیف

این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

به جای 32،660،000  ریال مبلغ روبرو را پرداخت کنید.

پس از پرداخت نهایی لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (17 کل, میانگین: 4,94 از 5)
Loading...

محصولات مرتبط

بسیاری از ادارات و سازمان ها در بخش حسابداری نیاز به ارسال فرم حواله ساتنا جهت واریز به حساب کارمندان و یا اشخاص دارند. به صورت عادی این فرم ها دستی نوشته می شوند و یا در فرمت Word تایپ می شوند.
گاهی جهت واریز مبالغ به صورت یک جا و یا برداشت از حساب شرکت و یا واحد مالی، نیاز هست تا برگ حساب جاری برای عملیات انتقالی نمونه 560- بانک ملی برای هر شخص تکمیل شود.

برگ حساب جاری برای عملیات انتقالی

در فایل زیر که براساس فاکتورهای رسمی مورد قبول بانک ها و موسسات مالی طراحی شده، شما با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و چاپ آن می توانید از خدمات دریافت تسهیلات استفاده کنید.
دقت داشته باشید که جهت تایید فاکتور حتما باید مهر خریدار یا فروشنده قید شود و همچنین یک طرف معامله باید کد شناسایی اقتصادی داشته باشد.

 

فاکتور رسمی

گاهی جهت واریز مبالغ به صورت یک جا و یا برداشت از حساب شرکت و یا واحد مالی، نیاز هست تا برگ درخواست برداشت/واریز (نقدی) برای هر شخص تکمیل شود.
برای راحتی کار و همچنین ثبت اطلاعات این فرم ها، این برگه (که طبق فرم اصلی صادره از بانک ملی طراحی شده است) را برای شما آماده کرده ایم.

برگ درخواست برداشت/واریز (نقدی)

با استفاده از این برنامه ما براحتی و با زدن چند کلید می توانید این کار را انجام دهید.

کافیست اطلاعات ملک مورد نظر خود را در قسمت مربوط به آن ثبت کنید و در مراجعات بعدی خیلی راحت آن را پیدا کنید.

این فایل را به همه مشاوران املاک پیشنهاد میکنیم.

ثبت املاک در بنگاه معاملات- محیط اکسل

بسیاری از ادارات و سازمان ها در بخش حسابداری نیاز به ارسال فرم درخواست برداشت از چک و واریز نمونه 380- بانک ملی جهت واریز به حساب کارمندان و یا اشخاص دارند.

فرم درخواست برداشت از چک و واریز نمونه 380