برگ درخواست برداشت/واریز (نقدی)

فرم های موجود این فرم فعلا برای بانک های زیر طراحی شده.

در صورت نیاز می توانید فرم بانک مورد نظر خود را ارسال کرده تا طراحی و برای شما ارسال شود.

  1. بانک ملی
  2. بانک اقتصاد نوین

بسیاری از ادارات و سازمان ها در بخش حسابداری نیاز به ارسال فرم حواله ساتنا جهت واریز به حساب کارمندان و یا اشخاص دارند. به صورت عادی این فرم ها دستی نوشته می شوند و یا در فرمت Word تایپ می شوند.
گاهی جهت واریز مبالغ به صورت یک جا و یا برداشت از حساب شرکت و یا واحد مالی، نیاز هست تا برگ درخواست برداشت/واریز (نقدی) برای هر شخص تکمیل شود.
برای راحتی کار و همچنین ثبت اطلاعات این فرم ها، این برگه (که طبق فرم اصلی صادره از بانک ملی طراحی شده است) را برای شما آماده کرده ایم.
این فرم در برنامه اکسل باز می شود و شما می توانید در ردیف های مختلف اطلاعات واریزی اشخاص را تایپ کرده و سپس اقدام به چاپ تک تک آنها بنمائید. در ضمن این اطلاعات را می توان ذخیره کرد در در صورت نیاز، مجدداً اقدام به چاپ آن ها کنید.

برای کار با این فایل نیاز به تسلط کامل به برنامه اکسل نیست

در صورت نیاز به تغییرات و یا دیگر فرم ها از راه های ارتباطی فروشگاه با در ارتباط باشید.

راهنما

1- اطلاعات مربوط به برگ خود را در اولین ردیف خالی جدول سبز رنگ وارد می کنید.

2- ردیف مربوط به حواله ای که قصد چاپ آن را دارید، در قسمت مشخص شده با عنوان  «ردیف چاپ» در کادر سبز رنگ وارد کنید.

3- جهت تنظیم فرم با زمینه یا بدون زمینه از قسمت مشخص شده تیک مربوطه را فعال یا غیرفعال کنید.

4- به صفحه formA  و یا formB (فقط برای فرم بانک ملی – بقیه بانک ها، به صفحه form) رفته و پس از اطمینان از اطلاعات فرم آن را چاپ نمایید.

5-  اگر اطلاعات فرم خالی در جای مناسب قرار نگرفتند می توانید هر کدام از موارد را  انتخاب و جابجا کنید تا در جای مناسب قرار بگیرند.

8- اگر درقسمت مبلغ به حروف در فرم ، #Name نشان داده شود، بدین معنی است که در Add-ins فایل D2a نصب نیست. این فایل را در درایو C کپی کرده(فایل در پوشه ای که دانلود کردید وجود دارد) سپس به قسمت Options برنامه اکسل رفته در قسمت Add-ins انتهای پنجره روبروی گزینه Manage: روی دکمه Go… کلیک کنید. در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کرده و از پنجره باز شده درایو C را انتخاب و فایل d2a.xla را انتخاب کنید سپس گزینه Open را بزنید. می بینید که نام فایل به لیست اضافه می شود.

9- اگر برای اولین بار فایل را باز می کنید، جهت عمل کردن صحیح برنامه می بایست گزینه EnableContent را ( که موقع باز کردن فایل نمایش داده می شود) کلیک کنید.

نکات مهم چاپ

1- سایز برگه این فرم عرض 170 و ارتفاع 120 میلی متر است.

2- سایز برگه ورودی به چاپگر را به همین اندازه ها تنظیم کنید.

3- برگه را به صورت عمودی در چاپگر قرار دهید.

4- بالای فرم رو به سمت چپ باشد.

5- اگر قسمتی از فرم در جای خود قرار نگرفت، به راحتی آن را انتخاب کرده و جابجا کنید.

به دلیل تنظیمات و کیفیت چاپگرهای مختلف ممکن است نتیجه کمی تغییر کند.

تصاویری از محیط برنامه

این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پس از پرداخت نهایی لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 کل, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

محصولات مرتبط

شاید برای خیلی از مدیران مدارس در اول سال این اتفاق افتاده است که برای تنظیم برنامه درسی و هفتگی مدرسه که در آن باید کلاس ها و دبیران خود را تنظیم کنند تداخل ها و مشکلات زیادی پیش آمده است.

با استفاده از این برنامه کافیست اطلاعات مدرسه خود، شامل دروس(16 مورد برای هر رشته-پایه) ، کلاس ها (31 مورد) و دبیران (90 مورد) را وارد کنید و سپس با مشخص کردن اینکه هر دبیر در چه روزهایی می تواند در مدرسه حضور داشته باشد، تا جایی که ممکن است از ایجاد تداخل و بهم ریختگی در برنامه هفتگی جلوگیری کنید و سریعتر این برنامه را مرتب و آماده کنید.

برنامه هفتگی مدارس – محیط اکسل

این فرم در برنامه اکسل باز می شود و شما بعد از وارد کردن اطلاعت ثابت سازمانی می توانید در ردیف های مختلف اطلاعات حواله خود را تایپ کرده و سپس اقدام به چاپ تک تک آنها بنمائید. در ضمن این اطلاعات را می توان ذخیره کرد در در صورت نیاز، مجدداً اقدام به چاپ آن ها کنید.
این فرم جهت حواله اشخاص حقوقی طراحی شده.

فرم حواله ساتنا- محیط اکسل

بسیاری از ادارات و سازمان ها در بخش حسابداری نیاز به ارسال فرم حواله ساتنا جهت واریز به حساب کارمندان و یا اشخاص دارند. به صورت عادی این فرم ها دستی نوشته می شوند و یا در فرمت Word تایپ می شوند.
گاهی جهت واریز مبالغ به صورت یک جا و یا برداشت از حساب شرکت و یا واحد مالی، نیاز هست تا برگ حساب جاری برای عملیات انتقالی نمونه 560- بانک ملی برای هر شخص تکمیل شود.

برگ حساب جاری برای عملیات انتقالی

با استفاده از این برنامه ما براحتی و با زدن چند کلید می توانید این کار را انجام دهید.

کافیست اطلاعات ملک مورد نظر خود را در قسمت مربوط به آن ثبت کنید و در مراجعات بعدی خیلی راحت آن را پیدا کنید.

این فایل را به همه مشاوران املاک پیشنهاد میکنیم.

ثبت املاک در بنگاه معاملات- محیط اکسل